divendres, 9 de gener del 2015

La llamada de Cthulhu

Setmana 2, Joc 1

Per encetar els meus encontres lúdics nostrats, res millor que un clàssic!

Aquest dimecres amb el meu grup de rol habitual vam acabar la "Cocollona" una aventura en tres sessions ambientada en la Girona de principis dels 30, i ho vam fer amb l'edició de La llamada de Cthulhu publicada per Joc Internacional en castellà fa més de 25 anys.

Pels (pocs) que no conegueu aquest joc, es tracta d'un joc de rol basat en l'obra literària de Lovecraft. Les partides solen girar al voltant de la investigació i els encontres amb criatures sobrenaturals, tot amanit dins els anys 20. El joc compta amb múltiples edicions i segueix gaudint d'una bona acceptació. Joc Internacional també va publicar-lo en català, i encara és trobable per ebay. Sinó també el podeu trobar en edicions més noves, en castellà, anglès, francès...


És un joc que, malgrat les mancances que al meu parer tenen els jocs de rol més clàssics, sempre m'ha agradat i encara que no vaig acabar de posar-me prou dins el paper del meu personatge, la partida va ser divertida i, cosa estranya en aquest joc, va acabar més que bé.


En resum, us el recomano! 







1 comentari:

  1. I no només divertida sinó que la fusió entre llegendes locals i mites cuthulhunians va ser perfecta!

    ResponElimina